Hej!
Är det fler som varit gravida, som det gått bra för, som inte haft några symtom?
Jag mår inte illa, är inte särskilt trött och känner ingen skillnad i kroppen alls.
Hej!
Är det fler som varit gravida, som det gått bra för, som inte haft några symtom?
Jag mår inte illa, är inte särskilt trött och känner ingen skillnad i kroppen alls.